4 Aralık 2014 Perşembe

Ali Kerem'imizin 2 Yaş Şimşek McQueen Temalı Kurabiyeleri:))

  14 Kasım 2012... Canım ablamın bir tanecik oğlu, benim tatlı ve yakışıklı yeğenim Ali Kerem'imiz dünyaya geldi. Teyzelik meğer ne kadar şahane bir duyguymuş. Doğumundan 2 yaşına kadar olan sürede her ne kadar ablamlar İstanbul'da yaşasa da yüksek lisansım devam ettiğinden ve henüz çalışmadığımdan her solukta kendimi Ali Kerem'in yanında bulmaya başladım. Evet; annem, babam, ablam da İstanbul'daydı ama Ali Kerem doğmadan itiraf etmem gerekirse bu kadar sık İstanbul yolcusu olmuyordum:)) Bazen düşünüyorum da teyzelik bu kadar sevgi yoğunluğu olan bir şeyse annelik nasıldır diye. İnşallah zamanı gelince ben de annelik duygusunu tadarım. Teyze olunca anladım ki boşuna teyze anne yarısıdır dememişler... Ali Kerem çok gazı olan bir bebek olduğundan geceleri annem, ben ve ablam nöbetleşe bir şekilde kucağımızda Ali Kerem'i sabahlara kadar uyutmaya çalıştık. Çünkü beşiğine koyduğumuz an ağlamaya başlıyordu kendileri:) Mamasını yedirdim, altını değiştirdim, kısacası emzirmek dışında bir annenin yapabileceklerini yaptım Ali Kerem için. Bu arada Ali Kerem zaman zaman emzirmek görevini de benden beklemedi değil hani:))
  Ablam çalıştığından gündüz ben ve annem ilgileniyorduk, benim İstanbul'da olmadığım zamanlar zaten annem hep yanındaydı. Derken bir baktık ki Ali Kerem 1 yaşına gelmiş. Ablamın işte olduğu zamanlar canı acısa ya da bir şey istese koşa koşa yanıma gelip anneee bile demeye başladı yani:) Şimdi anlatırken bile çok özlediğimi farkettim oysa İstanbul'dan geleli henüz çok olmadı çünkü 2. yaşını çok güzel 2 partiyle hem kreşinde hem de evde kutladık. Arabaları çok seven kuzum için de ablam, annem ve ben nerdeyse sabahlayarak Şimşek McQueen pastasını ve kurabiyelerini yaptık. Gerçi benim için önemli olan Ali Kerem'le kavuşmuş olmaktı, onun için de öyle olsa gerek ki aşağıda göreceğiniz fotoğraflarda olduğu üzere gayet sevgi yumağı durumundaydık:)). Allah'ım ona sağlıkla, mutlulukla, başarıyla ve şansla dolu çok güzel bir ömür nasip etsin inşallah. O zaman buyurun fotoğraflara... Pastayı da bir görelim diyorsanız buraya, organizasyonu görelim diyorsanız da buraya tıklayınız...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder