5 Şubat 2015 Perşembe

Kız Bebek Kurabiyeleri:)

  Biri benim en yakın arkadaşım biri de eşimin en yakın arkadaşı olan iki aile, birer ay arayla doğan birbirinden tatlı iki kız bebek Asya ve Defne:) Biz de eşimle hazır yeğenim Ali Kerem'in doğum günü sebebiyle İstanbul'a gitmişken Kocaeli'ye ve Sakarya'ya bu iki güzel bebeği görmeye gitmeden olmaz dedik. İki ailenin de birbirine çok yakın olan Sakarya ve Kocaeli'de olması, aynı gün iki bebek gezmesi yapabilmemizi sağladı:) Biz de güzel mi güzel iki kız sevmiş olduk. Ben de bu durumdan sebeplendim tabi. Kolları sıvadım ve Defne ile Asya için özene bezene kurabiyeler hazırladım. Hatta kurabiyeleri  16 yıllık arkadaşım, sırdaşım, dostum Zuhal'ime verdiğimde ben bunları yemem, Selim'e de yedirmem saklarım dese de bir tane yemeye ikna ettim:) İki tarafta da çok güzel ağırlanıp, yiyip içip İzmir'in, evimizin yolunu tuttuk. Karşınızda kurabiyeler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder