10 Şubat 2015 Salı

Çiçek Buketi Pasta:)

    Eşimin yakın arkadaşlarından Osman'ın annesi Remziye Teyze bizi akşam yemeğine çağırdığında eşim Ferhat'la aklımıza güzel bir pasta yapıp gitmek geldi. Gerçi Remziye Teyzemin o güzel yemeklerinden pastaya sıra gelir mi diye de düşündük çünkü sağolsun yemekleri çeşit çeşit ve inanılmaz lezzetlidir. Benim de aklıma şöyle güzel, değişik çiçeklerden oluşan bir pasta yapmak geldi. Bu çiçeklerin gayet kısa sürede hazırlandığını ve aslında yapmak istediğim çiçekler olmadığını öncelikle belirtmek isterim. Çünkü çiçek yapımı hele bir de detaylı çiçek yapmak istiyorsak bir günde olacak bir şey değil; yapraklarının önceden yapılıp kuruması ve birleştirilmesi için uzunca bir zaman gerek. Dolayısıyla ben pandispanyayı pişirmek de dahil bir güne sığdırınca biraz kolay çiçeklere kaçtım. Gerçi ortaya çıkan sonucu görünce içim açıldı, renklendi. Kış ortasında bana bahar geldi:) Pastayı biraz fazla övdüm galiba, lafı uzatmadan sizi papatyalarla, zambaklarla, karanfillerle baş başa bırakayım...




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder