10 Şubat 2015 Salı

Çiçekli Pasta:)

    Pasta, kurabiye ya da cupcake yapmak artık benim için hayatımın bir parçası, vazgeçilmezi oldu. Bunu kolumun rahatsızlığından dolayı fizik tedavi gördüğüm için daha iyi anlama imkanım oldu. Özellikle benden pasta yapmamı isteyen arkadaşlarımı geri çevirmek içimde başlı başına yıkıma sebep oldu diyebilirim. Kendimi ufacık da olsa yapabilecek güçte hissetsem zaten beni tutabilene aşk olsun. Hatta eşim artık evde bile sürekli bir şeylerle ilgilenip koluma dikkat etmememden dolayı kolumun sarılması gerektiğini yoksa benim asla iş yapmaktan geri kalmayacağımı sürekli ifade ediyor. Meğer pasta vs. yapmak hayatımın orta yerine ne kadar da oturmuş, normalde okuduğum üniversite, yaptığım yüksek lisans bununla tamamen alakasız olsa da...En kısa zamanda iyileşmeyi ümit ederek bundan 3-4 ay önce arkadaşlarımız bize geldiğinde yaptığım pastayı sunuyorum sizlere. Pastanın üstüne çiçekler kondurdum kenarlarına da dantel... Pembeyi ve her tonunu inanılmaz seven ben pastayı fuşya yapmayı tercih ettim. Aslında hedefim gülden başlamak üzere farklı farklı çiçekleri deneyip sizlerle paylaşmak. Umarım en kısa zamanda gerçekleştirebilirim. O zaman buyurun pastaya...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder