6 Şubat 2015 Cuma

Doğum Günü Kurabiyeleri:)

  Bu seferki kurabiyelerimin konsepti 1 değil 2 değil tam 3:) Esma benden oğlunun doğum günü için kurabiye yapmamı isteyince ben de seve seve yapabileceğimi söyledim. Kurabiyeleri aslında oğlu için yapacaktım fakat aynı zamanda Esma'nın bir de kızı olduğu için onu da düşünerek kurabiyelere ikinci bir konsept yükledik. Tam öyle mi olsa acaba yoksa şöyle mi olsa derken Esma bir kısmını da benle eşim için mi yapsan acaba deyince neden olmasın dedim ve ortaya karışık kurabiyeler çıktı. Üstelik Esma Urfa'da yaşadığı için kurabiyeleri oraya göndermem gerekiyordu ve ben ilk defa bu kadar uzağa kurabiye yollayacak olmanın biraz da tedirginliğini yaşıyordum. Neyseki kurabiyeleri pıtpıtlı paketlere sarıp sarmalayıp kargoyla sağ salim Esma'ya ulaşmasını sağladım. Ama kurabiyeler gidene kadar her gün Esma'ya geldi mi diye sormaktan da kendimi alamadım:) Sonuç olarak mutluyum çünkü kurabiyelerim sonunda bana göre sınırları aştı:) O zaman karşınızda kurabiyelerrr....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder